Pages

24 January 2012

Something blurr in my head ..

after a thousand years did'nt write somthing on my blog [ uishemen , kunun-kunun lah .. hehe ]
akhirnya, dapat juga saya menaip di blog saya yang tercinta ini .. hehe .. actually , today title is "Blurrr" .. haha! apa saya cakap ni ? Bahasa tunggang tebalik ! Okay, sebenarnya saya bluuuurrrrrrrrrrrrrrrrr sekarang .. Sebab apa ? Sebab banyak perkara ! Penyesalan yang tidak mungkin akan berlaku lagi .. Kunun, hehe .. 

Eh, banyak pula perkataan kunun ni.. yeah its right, don't be so sirious.. eh, apa yang saya cakap ni ? Teda kaitan dengan title hari ni.. Maybe ada sikit, saya blurr .. Tidak tau apa yang mahu tulis.. I've got some tips about what to write on blog. salah satunya ialah, tulis dalam sebuah buku kalau sibuk tak dapat online.. Dah buat, tapi masalahnya sekarang .. online dekat " CC " .. mana bawa buku, tinggalkan kat rumah .. [ chewah , bahasa ] hehe .. 

Okay, run out of time .. Hari ni guna bahasa rojak kan ? Hehe , sorry .. :( Got to go , bubye ! Thanks for reading yaw ! Big smile for you ! :D

TWEET ME ! :)