Pages

31 December 2011

........

New year mean nothing to me when i cant get something that i want ..
and new year mean nothing to me when i cant celebrate it with him .. 
Hey ! dont look me like a little child again !
im 16 already .. ~.~ 
i just want to spent one night only pun CANNOT !
yaa lah , they look me like a little child , like i cant control my self to do something bad. 
mean , saya masih lagi kena anggap macam budak-budak macam yang saya ni tidak tau jaga diri. dorang ingat saya mau buat something yang merosakkan maruah.
saya ingat tuh semua lr !
saya pandai jaga diri juga , tapi napa saya tidak boleh ?! orang lain boleh , saya tidak boleh ?
yaa lr , seumur hidup saya ni saya teteap dipandang sebagai seorang budak yang tidak pandai jaga diri yang harus ada orang yang menjaga atau memimpin saya.
bila saya mau hidup macam seorang remaja yang betul-betul ni ?
saya pun tau juga mana yang baik dan tidak baik .. ~.~
saya tau juga batas tuh semua tapi kenapa saya tidak kena faham ?
NEW YEAR MEAN NOTHING TO ME ! 
Berlalu seperti sesaat saja .. :'(

No comments:

Post a Comment

TWEET ME ! :)