Pages

16 December 2011

Happy Sabbath ! :)


Before i start to write something here , i would like to say Happy Sabbath to all Seventh-Day Adventist. that is my religion to them that dont know about my religion. we worship God every Saturday. different with others Christian. Okay , thats all. [ nant jadi kontrovesi lah pulak ].
 i was so happy today. im here now at my church, watching them playing music. okay , nak cakap melayu pula. 
Idea ni tiba-tiba je keluar dalam otak mereka ni. mula-mula cuma main guitar. oleh kerana ada orang yang terlalu teruja untuk mendengar , maka tiba-tiba datang lah orang beramai-ramai untuk memainkan peralatan muzik yang tidak pernah wujud dalam dunia. kunun ni. mula-mula gitar , lama-lama gitar bass. lepas tu , harmonica , lepas tu , muncul kotak sebagai gendang-gendangan , lepas tu keluar botol berisi beras , lepas tu keluar container berisi kacang hijau , lepas tu keluar penyanyi dan akhir sekali keluar violin. [ banyak pula lepas tu saya ] .
kamu rasa masuk akal tak ? mesti tidakkan ? haha , yaa lah. apa tidak masuk akal kalau tiba-tiba bukan alat muzik dijadikan alat muzikkan ? tapi saya rasa enjoy sangat-sangat sebab saya terhibur dengan persembahan yang secara tiba-tiba. dengan riaksi muka lagi, apa tidak lucukan ? well , for us Sabbath is for us praise the Lord our God. menyanyi lagu puji-pujian adalah satu kebiasaan bagi kami. i think thats all from me. im going to join them now. sebelum itu , saya ingin meminta maaf sekiranya ada sesiapa yang tersinggung dalam post saya hari ini. Pupye , God Bless ! :)


TWEET ME ! :)